Yamaha rozhodně nezapomíná na příznivce terénních motocyklů.
Na rozdíl od většiny sportovních strojů mohou offroady nabídnout mnohem více zábavy a všestrannosti. Yamaha představila hned dva stroje, které se chystá jezdcům pro příští sezonu nabídnout – R50E a R110E.
Silnější varianta, tedy R110E, je poháněna vzduchem chlazeným čtyrtaktním motorem o obsahu 110 ccm, který vývojáři vyladila natolik, že může nabídnout maximální výkon na každém povrchu. K motoru se připojuje kvalitní čtyřstupňová automatická převodovka.
R110E je univerzálním strojem pro jezdce každého vzrůstu, neboť sedadlo najdeme ve výšce pouhých 26, 4“, což u motocyklů tohoto typu tak často nevidíme. O odpružení se stará přední teleskopická vidlice a zadní kyvné vidlice Monocross s vinutými pružinami. Brzdy jsou použity bubnové – vpředu najdeme menší o průměru 95 mm, vzadu pak 110 mm. Vyrábět se bude v barvách Yamaha týmu, tedy modré a bílé.
Slabší varianta – R50E, je poháněna vzduchem chlazeným motorem o obsahu pouhých 49 ccm. Díky tomu se tento stroj stává ideálním společníkem pro děti a začínající jezdce, kteří si ještě na větší motocykl netroufají. K motocyklu se připojuje třístupňová automatická převodovka, která je pro začátečníky naprosto ideální. Navíc motocykl disponuje i elektrickým startérem, takže je ovládání velice jednoduché.
Brzdy jsou stejně jako u silnější verze bubnové – vpředu i vzadu však najdeme průměr 80 mm. O odpružení se vpředu stará obrácená teleskopická vidlice. Sedák je ještě níže než u 110R – ve výšce pouhých 21, 8“. Vyrábět se bude rovněž v modrobílé kombinaci.